Shoppelishop

Jag vet att jag skulle ha en sparmånad den här månaden men jag kunde inte hålla mig idag. Handlade en tröja för 75 spänn som egentligen hade gått på 500 kr och sen gjorde jag något sjukt otypiskt mig - jag köpte en överraskningspåse inne på Guldfynd för 25 svenska pengar, skulle innehålla smycken till ett värde av 200 kr. Fick två fina halsband och ett ganska fult men med en lång fin kedja så den ska jag bara byta hänge på så blir allt bra, alldeles nöjd för 25 ynka kronor!

Jag vill ha en ny väska, en brun helst. Vill också ha kokosluktande body butter och Escadas Moon Sparkle som jag och Julia stod och luktade på i evigheter idag. Någon snäll, rik människa där ute? Förövrigt en trevlig dag med Julia, vi slutade som sagt elva idag så det blev en tur på stan med en två timmars-fika på Sandys, satt fint!

GIMMIE GIMMIE GIMMIE

Kommentarer
Postat av: julia

ÅH GE MIG MOON SPARKLE!!!

2008-09-18 @ 18:00:49
URL: http://juliiak.blogg.se/
Postat av: N

Åh jag vill också ha en ny väska!

2008-09-18 @ 18:08:26
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/
Postat av: Filippaaaaaa

Jag gillar såna där "hemliga påsar", för ofta får man värda grejer för inget alls! Köpte en på Body Shop en gång, fick parfym osv!



På tal om parfym så är moon sparkle underbar och jag tänkte köpa den, men Hillevi hann före (jag vill ha en som ingen annan har). Så ja köpte en annan escada istället, den nyaste :) :) :)

2008-09-18 @ 21:33:51
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0