Party på g

Igår hade jag en trevlig kväll hos E&E med fina vänner och Saw II. Diskuterade dinosaurier och såg en snutt av en Kinafilm också, väldigt intressant.

Idag vaknade jag hos Johan och sen har jag varit en stor jävla sväng och letat efter plastblommor, finns ingenstans. Inte ens på Rusta som typ var mitt sista hopp. Skämmes. Hur som helst så kom jag hem med en rosa linne-aktig sak, dåligt egentligen men jag kunde inte låta bli. Nu ska här sparas pengar! Nu måste jag rusa för om 80 min ska jag träffa Nina & Towa nere på Konken för middag hos Towa och sen blir det partaj, innan det ska jag fixa allt och dessutom fara till pappa och hämta skor, ajaj wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0