Körkort

Shitbritt, nu har jag
varit ute och kört bil i en timme. Jäklar vad ryggen tog stryk, insåg ganska snabbt att jag satt för långt fram men gjorde aldrig något åt det och nu har jag ont både i ryggen och armarna. Äh, går nog över snart, är ju hur som helst van att ha ont i ryggen så störs inte så mycket mer än vanligt.

Förutom det gick det alldeles utmärkt, körkortet here i come! Ikväll ska jag vara med Nina. Viktor ringde mig också idag och vi pratade lite om hans mönstring som han just har varit på, shittarns vad läskigt tur att jag är tjej så jag slipper.

Kommentarer
Postat av: Monka

Det är vanligt att få ont i kroppen när man inte är så van! (eller har fel körställning)

Jag fick skitmycket träningsvärk i vaderna i början!

2008-09-28 @ 13:39:09
Postat av: HannahSthlm

Trevligt att du är med i minessie-tävling! lycka till!:)

2008-09-29 @ 00:07:24
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0