KappAhl

Äntligen! Idag lyckades jag fixa praktikplats, hamnar på KappAhl i MVG v45, inte helnöjd men bättre kunde jag inte tänka mig nu när jag var ute i så otroligt dåligt tid. Är mitt i stan iallafall, känns som huvudsaken. Trevlig tjej/kvinna (haha oklart) som jag pratade med också så det här blir nog helt okej.

Känns som jag har gjort massa saker sen jag uppdaterade bloggen sist, men hur mycket kan jag ha gjort på mindre än tre dygn? Kikade i den där nya affären uppe på Intersport i söndags, ser inte helt dåligt ut. Det mesta är dock inte i min prisklass men ändå. Igår var jag med Johan efter skolan, vi spelade Jenga (typ, fast nån Ikea-version men vafan). Staplade upp 12 nya lager, hade bara två pinnar i varje lager till slut, Johan förlorade sen bara för att han hade börjat. Nu ska jag städa lite och sen om jag orkar cykla upp till Stadium Ersboda, vi ser ju hur det blir.

Ps - studiebidrag idag!!!! ♥ imorgon börjar min sparmånad så ska jag köpa nåt så är det nu


Kommentarer
Postat av: Cristel

du har vunnit en stelle posh i min tävling, kolla din mail ;D

2008-10-02 @ 12:19:21
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0