Jag älskar hösten

Det spelar ingen roll att jag borde hata den eftersom den är tröskeln till det värsta på hela året (vintern alltså) och alla andra hatar den. Hösten är absolut en favorit och det är väl mest för att löven är röda och gula så det är jättefint ute (om solen skiner) och något av de mysigaste ljuden som finns är ju att gå genom torra lövhögar så att det prasslar sådär härligt.

Idag var en helt perfekt höstdag, det var varmt ute, solen strålade, skolan slutade tidigt, jag har så gott som kirrat jobb till våren och sommarjobb till nästa sommar (man ska vara ute i god tid vettni!), jag har köpt den där halsduken som jag tänkte köpa och jag satt med Johan nere vid älven i solen och allt var så fint som det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0