Fotografering

Idag har vi tagit årets skolfoto, ganska skönt att ha det gjort på något sätt. Annars bara engelska och UF-föreläsning idag, slutade halv två och traskade ner på stan för idag är det vårväder ute!

Förra året
Jag är halvförkyld men det ska jag kurera mig mot ikväll, tänkte krypa upp i soffan med en filt, en stor kopp te (eller varm choklad med grädde, hm..) och en bok och bara mysa. Fast justja jag måste plugga också. Och först ska jag och mamma ut till stugan och så ska jag övningsköra lite. Och så hade jag ju tänkt baka chokladbollar, hur ska jag hinna? Men prio ett är iallafall att bli frisk för på lördag är det partty och på måndag flyttar jag in hos Johan och då ska jag banne mig inte snora mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0