Fin dag

Idag har solen skinit och det har varit varmt och fint och precis som hösten ska vara! Känner också att vårat företag trots allt kommer bli riktigt bra, jag och Bea satt hela lektionen och räknade ut hur mycket vi skulle tjäna om vi jobbade si och så mycket, känner mig riktigt taggad nu faktiskt (alltid taggad på money). Franskan var riktigt rolig också, fotade varandra utklädda på olika sätt till våra personliga mappar som vi ska göra nästa vecka, jag älskar att vi bara är sju pers i gruppen! Fick också krama och pussa på Johan efter skolan så allt är finfint idag!

Nu ska jag sätta mig och ordbajsa fram 400 ord mer till min essä, good luck linnetapeta. Går trögt med inledningen och jag är lite hungrig men jag är på toppenhumör idag så det spelar faktiskt ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0