Slappis

Igår kväll jobbade Johan och jag lite i hans kök när hans föräldrar hade partaj, effektivt och mycket bra arbete skulle jag faktiskt vilja säga att vi lyckades med! Idag har jag varit hur slapp som helst, bara legat inne och glott på teve (missar ju DH på tisdagar nuförtiden så det kommer bli söndagsgöra för mig), suttit här och provat en miljon kläder som jag fick ta över efter Anna idag, trevligt!

Ikväll ska jag se Pretty Woman tror jag, borde kanske göra något asroligt men jag orkar verkligen inte. Är ledig imorgon vilket känns helt fantastiskt bra! Är tyvärr på världens mest kreativa humör ikväll, är så himla sugen på att sy en kjol och kanske pilla ihop några smycken men har varken tyg eller saker att göra smycken av så det blir inget av. En annan gång kanske, borde man bli lite mer kreativ av sig och göra såna saker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0