Segaste dagen

Sov ovanligt djupt imorse när klockan ringde, satte mig upp och ba "YEEEES det är fredag idag!!! .... NEEEJ det är torsdag". Resulterade i en ovanligt trött brud som släpade sig i regnet till skolan och kom fram och såg ut som en blöt äcklig hund typ och som höll på att somna på konditionsteorin. Ingen höjdardag i skolan alltså.

Dock har biljetterna till konserten i Paris kommit! Jag är helt fascinerad, vi beställde i måndags vid elva på kvällen från Frankrike och dom har redan kommit! Slipper oroa mig för det alltså. OCH VI FICK PLATS PÅ HOTELLET! Weeeii jag är astaggad. Nu ska jag duscha och sen väntar lite franskaplugg, ska låtsas att jag har läst den där boken och skriva något intelligent om ett stycke som jag tycker är viktigt för boken. Egentligen har jag googlat fram vad den handlar om.


http://www.paris-hostel.biz/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0