Nya tag

Nu tar jag nya tag, egentligen var ju idag ganska bra. Julia och jag var på stan efter skolan (som slutade tio över tolv) och sprang runt inne på Ohlssons och kollade på tyger. Tyvärr var det mesta lite dyrare än jag hade tänkt mig så får se hur all min kreativitet kommer att sluta. Hade noll ork på dansen däremot, ingen kraft, ingen känsla, ingen tagg. Gick alltså inte så bra, orkade egentligen inte bry mig heller.

Nu hade jag funderat på att poppa popcorn, men hade just bestämt mig för att skippa det. Nu lockar dom igen så får se hur det slutar. Ska nu för tredje gången på ett år råplugga in vad andragradsfunktioner är, jag förstår bara inte.
(PS haha kolla vad jag hittade, läs inte på Wiki om ni vill veta vad det är kan vi ju konstatera; http://sv.wikipedia.org/wiki/Andragradsfunktion)



Kommentarer
Postat av: chantalle

Har verkligen aldrig förstått det där när det gäller matte :s

2008-10-20 @ 22:03:46
URL: http://chantalles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0