Nu tar jag lov från läxor

Äntligen! Allt är klart, nu är jag läxfri i minst två veckor framöver! Förstår inte riktigt hur jag kunde tro att det skulle bli så stressigt idag. Julia och jag stannade och skrev våra CVn klara efter skolan och sen for jag till mamma och hämtade mina skolfoton och mina gardiner som också har kommit, haha. Och när jag kom hit till pappa var klockan bara halv tre = hela fyra timmar tills jag måste fara till Erika. Schént!

Haha, skön kvalla det blev när man la upp bilden här

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

2008-10-23 @ 15:40:22
Postat av: Emma The Queen

fin du blev vännen :DDDDD jag vill ha mitt foto också!

2008-10-23 @ 15:41:09
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0