Joner, molekyler, alkoholer, alkyner...

Åhh mitt huvud svämmar över av naturkunskaps-kunskaper, från halv tre har jag suttit! Okej då, jag tog paus för en fika med Johan, middag på Donken, en danslektion, en dusch, lite bloggar och en liten powernap så egentligen har jag knappt pluggat alls. Har iallafall kört Moa-style och skrivit massa frågor till mig själv, ska krypa ner i sängen nu med tjocksockar och randig goströja och se till så jag kan svaren på alla mina 53 frågor. Skitsmart sätt att plugga in grejer, ska börja härma Moa oftare tror jag!

Sovmorgonen imorgon ska jag utnyttja till lite mer plugg, efter skolan blir det dans och ja gissa - PLUGG! Åh fick förresten hem ett kravbrev från skolbiblioteket idag, yeeey tack och lov behöver jag inte betala några pengar än så länge. (ps. exakt ett halvår kvar till 18 idag!)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

bra gumman att du plugga nonstop <3

2008-10-22 @ 10:43:12
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0