Före och efter städning

Igår hyrde jag och Nina en spansk skräckfilm och käkade hallon+blåbär och vaniljvisp, jättemysigt! Idag har jag sooovit, duschat, packat och hängt upp mina nya gardiner. Ser lite tråkigt ut just nu men det ska bli fint när jag får upp tavlorna (har ju bara levt ett år utan nånting på väggarna nu..). Nu ska jag promenera till Johan och jag tänker mysa sönder honom vad han än tycker om det.


Idag kom jag förresten också att tänka på den händelse i mitt liv som förmodligen gett mig mest och flest skratt genom tiderna. Kan tyvärr inte skriva så mycket mer än att den innehåller mig och Emma, en blyertspenna, ett skåp och texten "Du är fiin <3" en vacker dag när vi gick i åttan. Hahaha Emma vi måste ses snarast så jag får skratta lite mer åt det här för det kommer aldrig sluta vara roligt!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hahahahha helt oslagbart roligt!!!! ja vi måste ses och skratta åt det! så jävla kul :D

2008-10-27 @ 12:14:41
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA "du är fiin <3" är en av högstadiets bästa!!! ojojoj jag önskar bara att jag vart med när ägarinnan till skåpet snackade om det

2008-10-31 @ 00:32:15
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0