Blir galen

Snart vill jag gråta på att jag aldrig blir klar!!!! Är äntligen färdig med all franska, måste bara plugga in de nya tio verben så är allt klart där. Har suttit hela kvällen och klämt in ord i min dagbok och valt 30 random glosor från Bonjour Tristesse, jag är så leeeeess.

Planering imorgon:
-skola; cirkelträning,engelska,företagande
-ledsen tjejer men tror inte vi kan jobba på så länge med vårt företag, måste hem till mamma och hämta lite läckerheter OCH skriva CVt OCH köpa bussbiljett till Stockholm OCH fixa inför kvällen
-19.00 (?) party hos Erika

Hur ska det här gå? Seriöst? Om jag är jätteduktig gör jag CVt på lunchen. Hur ska jag hinna allt? Blir spännande att se. Och allt beror bara på lite dålig prioritering och koncentration.
Förlåt för världens tråkigaste inlägg, hatar andras inlägg om deras läxor så antar att alla hatar mina med, orkar inte bry mig nu, är back on track när allt är fixat eller typ imorgon innan det är dags för FEEEST för då lär jag vara på mer taggat humör. Orkar inte ens lägga in en bild idag :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0