Nu är det slut

Snart slut på lovet, kan inte säga att jag har gjort något speciellt men har haft en lugn och skön vecka iallafall. Imorgon börjar praoen och jag har aldrig i mitt liv varit så otaggad tror jag.

Kvällen igår var iallafall kalasbra! Körde toaparty med Emma (toaparty är party när det är som bäst), hade hetsiga diskussioner om friskolor och var för första gången på fest med flera av mina närmaste vänner så det var kanon. Idag känner jag mig konstig och har klurat på vad jag ska göra av min fritid nästa termin; ska jag sluta, vill jag sluta, vågar jag sluta, vad händer om jag slutar, vad ska jag göra om jag slutar, kommer jag sakna det om jag slutar?

Nu ger jag upp att tänka och smaskar vidare på mina clementiner (hur många kan man äta per dag innan det är skadligt?). Ska packa upp min väska för första gången på flera veckor också tror jag. Shit om två veckor drar jag och Johan till Paris!   .....!!!!!!!!!!! Yiha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0