Kallt

Har inte slutat frysa sen jag kom hem från min och Julias Kupan/Rusta/Myrorna/H&M-runda. Har iallafall köpt två julklappar till idag, känns sjukt bra för jag brukar egentligen inte börja förrän typ kring lucia. Imorgon är det skyltsöndag, ska ner på stan med Nina och kika lite. Hon har också påpekat att jag MÅSTE köpa en ny jacka och det har hon rätt i. Insåg också att jag behöver nya vantar för mina är ganska alldeles för kalla.

Hittade dom här på Monkis hemsida, give meee dom vinröda tack

Nu ska jag ner och käka kycklingsallad och läsa min engelskabok, blä usch wä jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina vantar :)

2008-12-02 @ 18:13:56
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0