Sommarfest och franskaplugg

Igår spenderades kvällen hemma hos Jonas och allvarligt talat finns det inget som ger en sån sommarstämning som det! En öl på altanen i solnedgången med härligt sällskap och allsång till Bed of Roses, det går inte att slå. Blir många såna kvällar i sommar hoppas jag!

Jag och Nina for dock ganska tidigt och jag träffade Johan och hans vänner vid Margots tuttar. Det var kallt som fan ute och så mycket som jag frös när vi kom hem har jag inte frusit på länge men det var en väldans trevlig kväll iallafall. Idag styrde jag och Hanna upp en franskadag, vi träffades halv två och gick till Barista för att plugga. Med gott fika och trevligt sällskap kan det inte bli fel, och när Barista stängde klockan fyra gick vi vidare till Starz där vi blev kvar till halv sju. Vi pluggade alltså franska i fem timmar, det är helt sinnessjukt vad vi är duktiga.

Ibland älskar jag bara att vara jag.
JAG ÄR JÄVLIGT NÖJD MED MIN SITUATION JAPP JAPP
(ps. ja jag vet att jag ser ut som en knarkare på sista bilden men jag är obrydd)

Kommentarer
Postat av: LURTAN

jag saknar mig linnizz

2008-05-11 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0