Min sommar ser lovande ut

Förövrigt ville jag nu bara få peta in ett inlägg om hur min sommar kommer se ut, för jag blev så oerhört taggad på allt nu helt plötsligt (övervann min rädsla och ställde mig och diskade, trots att äckliga djuret säkert krälade runt i papperskorgen under diskhon...)

11 juni - skolavslutning
16 juni-4 juli - sommarjobb
26-28 juni - Peace & Love
~ 17-20 juli - London
~ 21/22/23 juli - farmor, Karen & Adrienne
27 juli - lön för jobbet = pengar = SHOPPA JÄRNET
~ v.31 - Stockholm (hoppas jag)
8-18 augusti - Spanien med Nina!

Sommaren känns ju ändå rätt perfekt nu om jag får säga det själv! Dessutom blir jag lika glad varje gång jag råkar bli påmind om att jag faktiskt ska till Thailand i slutet på februari nästa år, värsta smilet bara breder ut sig över hela mitt ansikte. Och nu kände jag världens sug att städa (jag vet, jag är störd) men det får bli en annan gång för nu kommer Johan och vi ska käka chokladbollar, hejs! PS. yran i helgen ju + Ninas födelsedag imorgon, wey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0