Må tusen myror hemsöka ditt könsorgan

Nu var det verkligen inte igår jag uppdaterade. Jag har blivit ganska dålig på det här med att uppdatera. Får skärpa mig. Eller helt enkelt tvinga er att acceptera att jag har skaffat mig vettigare saker att göra kanske? Fast nää ändå inte.

Dålig uppdatering beror iallafall på att jag for till Gävle den 1 maj och har varit där hela helgen och firat mormor min som har fyllt 80 år! Gammtanten. Hon höll på och ojade sig hela helgen och sa i lördags att om hon skulle dö innan tolvslaget så skulle vi gömma undan henne tills klockan hade slagit tolv för "ingen ska få säga att 'hon blev 79'". Hon blev 80 utan problem iallafall och det var trots allt ganska trevligt i helgen. Har shoppat och haft mig också för en gångs skull i Gävle, så jag är nöjd!

Valborg var kanontrevligt, får skriva ett inlägg om det lite senare för nu MÅSTE jag verkligen styra upp och plugga matte. Är lite besviken på mig själv att jag inte har satt igång än, nationella på torsdag och nu gäller det. MVG here I come, måste satsa järnet för att fixa det känner jag. Yes, Desperate om en timme. Matte B tills dess då! Adios så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0