Jag dränks i plugg

Jag är verkligen helt dränkt i inlämningar, nationella prov och uppgifter just nu. Tveksamt om det blir något inlägg ikväll för så fort jag kommer hem måste jag sätta mig med matteboken igen, måste seriöst plugga hela natten och jag har insett att MVGt svävar långt, långt borta. Jag tror jag är nära ett breakdown. Dessutom väckte Mozze mig imorse klockan åtta, han satt och ylade i tjugo minuter. Sen mötte jag dessutom mina klasskompisar på vägen och fick veta att vi inte hade någon lektion. Då blir man som lite arg. Adjöken, önska mig lycka till på provet imorgon, det behövs.

Pluggprioritering
1. Plugga till nationella provet i MaB imorgon
2. Mediekunskap, mediefasta-inlämning -måndag
3. Franska, kommentar på filmen Être et avoir -tisdag
4. Franska, ma journée normale (styra upp Linnéa, tre veckor försenad!)
5. Litterär gestaltning, reportage om Umeå Dansskola -nästa fredag
6. Litteraturvetenskap, läsa ut en deckare -nästa fredag
7. Franska, kursprov -23/5 & 30/5
8. SvHi-samarbetet

Kommentarer
Postat av: emelie

Jätte fin blogg du har, Titta gärna in i min blogg också och lämna en komentar

2008-05-07 @ 16:11:50
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: Julia

puss brynhild :)

2008-05-07 @ 17:08:13
URL: http://juliiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0