umeå open & grattis elinochemma!

Idag fyller mina favorittvillingar 17 år! Grattis Elin, grattis Emma!

Gårkvällen var lite hängig i början måste jag säga, men stämningen blev på topp när Familjen spelade! Flög runt i havet av människor och försökte dansa/hoppa/shaka/röja men det är bara att följa med strömmen såna där gånger. Riktigt roligt och riktigt svettigt, livet är som bäst på konserter tror jag.

Ikväll väntar ännu mer Umeå Open, blir Perishers, Mando och Caesars och en massa fler, har inte riktigt koll på vilka som spelar idag, men jag taggar jävel nu. Var förövrigt helt sjukt skönt att sova till halv två idag. Nu ska jag ta saxen och gå och klippa till min lugg, adjöken.

 Niccokick igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0