stackars hon som har det bra

Sitter här och lyssnar på allt möjligt som dyker upp, blanda spår-funktionen är nog det smartaste som någonsin uppfunnits. Och jag förundras alltid över hur ofattbart bra musiksmak jag har! Myspys.

Idag skiner solen och jag känner mig seg, allt går bara segt för mig. Om fem timmar ska jag träffa brudarna i klassen och egentligen har jag en hel del att göra innan dess, måste kanske sätta igång. Men jag orkar inte. Och jag vill ut på promenad i solen, kanske styr upp. MÅSTE iallafall packa upp väskan, lika bra att börja nu.

Ikväll blir det fettokväll och sen måste jag fixa en jobbig sak. Men som titeln så fint säger, stackars hon som har det bra. Jag har det så jävla bra så jag ska inte ens gnälla. Och nu ska jag ha ett asbra påsklov! För livet är kanon och jag tror att våren kanske, kanske är påväg på riktigt nu.
gos

Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

mysig vinterbild !:D

kika gärna in min blogg ;)

2008-03-24 @ 15:28:19
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Lina

härligt att du är så glad åt livet :)

2008-03-24 @ 15:31:40
URL: http://Raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0