precis som varenda onsdag

För mig ser verkligen varje onsdagseftermiddag och kväll likadana ut. Kommer hem vid halv fem, fem nånting. Sätter mig och är jag duktig så pluggar jag lite samtidigt som jag sitter vid msn. Sen äter jag middag och tänker att det är så skönt att jag har så lång tid på mig innan dansen börjar. Sen VARENDA onsdag slutar det med att jag får panik när jag plötsligt upptäcker att klockan är 19.25, dansen börjar 19.40 och jag är inte ombytt eller på väg överhuvudtaget.

Men vet ni vad det fina med våren och att bo öst på stan är? Jag hinner ändå.

Nu ska jag plugga :D :D :D :D :D :D :D :D jag älskar det jag lovar! Undrar när jag får gå och lägga mig ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0