nu reser vi iväg!

Trevlig kväll som alltid med tjejerna + Leon och Felix. Pizza, burgare, godis, chips, skvaller och allsång till gamla Disneylåtar. Gött men nu är jag hur trött som helst, sov ju ändå bara sex timmar inatt. Jag är så efter förresten men Kents nya skiva är stööört bra och jag längtar faktiskt till på fredag trots att de hade sin storhetsperiod i mitt liv för två år sen.

Hinner nog inte skriva något imorgon innan jag och Nina far så nu säger jag adjöken, adjöss, tjingeling! När jag kommer hem igen har jag shoppat lös i både Stockholm och Uppsala och så har jag sett Kent live i Gävle. Det känns faktiskt helt underbart att dra från stan ett tag, ska glömma allt som har med skolan att göra och njuta av lovet.
Skicka sms eller ring! Är hemma nästa söndag, överge inte min blogg bara för att jag inte skriver på en vecka, jag kommer tillbaka i promiseeee

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

JAG SAKNAR DIG!!

2008-03-05 @ 20:02:56
Postat av: Emma The Queen

JAG SAKNAR DIG!!

2008-03-05 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0