nattinlägg

Har märkt att jag numera bara skriver inlägg på nätterna. Får skärpa mig!

Idag har jag varit med Molly, länge sen sist så vi behövde en ganska lång pratstund. Väldans trevligt iallafall! Har också kommit igång med rapporten, har skrivit en A4a på inledningen så har bara 5-7 sidor kvar på hela rapporten (bara... här är vi positiva!)

Taggar kinamat med mamma imorgon, trots att jag och Nina efter kinabuffén i Uppsala sa saker i stil med att vi aldrig skulle äta det mer och jag lovade att inte göra det förrän min födelsedag så är jag sugen igen. På kvällen är det Umeå Open! Men innan kina och Open är det tandläkarbesök som gäller, 10:20 ska jag vara där så nu är det verkligen hög tid att sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0