mysig fredagkväll

Gårkvällen blev kanon, väldigt skönt och mys att bara ta det lugnt. Hittade Andrea på bussen så behövde inte ens sitta ensam och dessutom hoppade jag av på rätt hållplats, bra Linnéa! Väldigt mysig kväll med bara massa grabbar - Oskar, Jimmy, Viktor och Anton. Kollade ett par avsnitt av South Park och sen kollade vi Sunes Jul, haha helt underbart! På bussresan hem satt jag med svinbra musik och kollade ut genom fönstret, och när vi for förbi något fält med decimeterdjup, helt orörd snö fick jag sån lust att bara springa där ute. Men sen kom vi in i skogen igen och då  började jag tänka på oddsen att träffa någon i en skog mitt i natten. Och då började jag genast tänka på Motorsågsmassakern och Blair Witch Project och såna där och då var jag plötsligt inte så sugen på att springa ensam i mörkret längre.

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0