it's like i'm staring down the sun

Jag har världens flyt fortfarande och jag vet inte vad det kan bero på, går runt och är glad hela tiden trots miljarder inlämningar i skolan och en fortfarande smärtande vad. Satte igång min Mest Spelade-lista på iTunes och herrejösses vad jag älskar Blinded! Det är fan tidernas bästa låt på riktigt.

Fattar inte att det är torsdag imorgon, redan. Jag taggar lite och min helvetesfredag känns plötsligt ganska ljus nu, trots två inlämningar, ett prov, en redovisning och en smärtsam spruta att ta. Fick nämligen en trevlig smsinbjudan till födelsedagsfika och allt känns bara så kanonbra just nu!

PS. Jag rekommenderar inte att sitta på en sån där stensak på Vasaplan i 25 minuter och sedan stå ute i ytterligare 30 min, när det är 2.4 grader ute. Garanterat KALLT. Hade dock ganska trevligt även om rumpan förfrös.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken fin blogg du har! :)

2008-03-12 @ 18:25:06
URL: http://emeloj1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0