gråt och kinamat

Jättekonstiga och jobbiga dagar nu senast, idag var som toppen på allting och klumpen i magen sitter nog kvar i ett par dagar. Otroligt opassande med allt det här nu när jag ska på Umeå Open och ha en sjukt bra helg. Isch.

Tandläkaren gick finfint iallafall, fick världens gulligaste lilla tant som frågade vad jag pluggade på i väntrummet och sen blev riktigt intresserad av ämnet på min rapport. Hon sa iallafall att jag hade jättefina och rena tänder och det kändes ju bra! Kinalunch med mamma var också väldigt trevligt, god mat och inte fullt lika illamående-mätt som senast, haha.

Nu ska jag till Nina, blir middag där innan vi drar till Open. Blir skönt att komma hemifrån, stämningen är inte på topp här.
image163
Jag var ju brun förra året iallafall, blir nog tyvärr inte riktigt lika härlig hudfärg på bilderna från årets festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0