Veckan som kommer

Nu har jag skrivit klart hemprovet i samhällskunskap. Tog ASlång tid skulle jag vilja säga, med några inslag av TopShop-kollning, bloggläsning och telefonsamtal, men nu är det klart! Orkar absolut inte sätta igång med medieanalysen nu, får snacka med Terje imorgon och skjuta upp den ännu mer. Snart är det slut, sommaaaar!

I veckan
- boka biljetter till Stockholm
- boka biljetter till Borlänge (!!!! viktigt)
- gå på stan
- städa mammas lägenhet
- bröllop på fredag
- eventuellt köpa den där skitsnygga kjolen på Indiska (borde dock spara penninga...)
- vara med Emma om jag får bestämma?
- boka klipptid
- boka tid för sista sprutan
- boka tid eller åtminstone prata snabbt med syon
- lämna tillbaka skolböcker (sommartecken!)
- medieanalysen
- dansprov
- inlämning littaturvetenskap (SISTA PAKETINLÄMNINGEN!!! ih)

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

yeah, antagligen ska jag vara med dig! :D

2008-06-02 @ 11:02:22
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0