Som en fånig figur

Jag och Nina hade en lugn och trevlig kväll igår, låg bara på min säng och pratade. Nina var helt borta, men det var ganska roligt att höra henne svamla på. Jag har förresten varit vrålduktig och diskat allt i hela köket typ, plus kört en diskmaskin. Har dock inte städat mitt rum vilket kanske behövs mest egentligen.

Idag har jag varit på stan med Elin. Vi hookade med Emma, Filippa och Jessica i SF-parken för idag var det ju sommarväder igen! Träffade en gullig gubbe i hissen och nu taggar vi Sverige-Spanien!

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu får vi hoppas att Sverige tar hem det här och lycka till i min tävling!

2008-06-14 @ 17:36:16
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0