Slappardag

Idag var det ganska meningslöst att gå till skolan, men av någon anledning var jag lite gladare än vanligt att se mina klasskompisar och alla var så mysiga idag så att det på något sätt kändes värt ändå! Kom till mediekunskapen där jag fick ljuga lite om min medieanalys (NU har jag faktiskt gjort den ikväll) och sen fick vi göra en utvärdering och sluta, sisådär en timme och tjugo minuter tidigare än vanligt. Aldrig mera mediekunskap, vi har ingen lektion på torsdag eller måndag. Vad skumt det känns! På svenskan kan man nog också säga att vi inte gjorde någonting, och på historian fick vi göra en enkät och sen gå. Helt ovärt att gå till skolan som sagt men ändå.

Idag har jag lämnat tillbaka alla mina skolsaker till biblioteket förutom matteboken, och elev-cdn i franska. Slängde också mer än 90 papper och nu börjar sommarlovet smyga sig på! Imorgon har jag min sista matte, min sista dans och min sista franska för året. Fattar ni - NO MORE DANS PÅ SKOLAN!!!! Yes säger jag bara. Tacka vet jag mina vanliga danslektioner på kvällarna, det är iallafall roligt. Blä.


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

FETT NICE MED SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-02 @ 21:09:12
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0