Shoppingdag

Idag steg jag upp klockan tio för att hinna med en sväng förbi H&M på Obs innan vi började skolan. Mycket lyckat besök! Dåligt av mig att jag aldrig tagit en shoppingtur innan skolan, var någon lite speciell känsla med det! For iallafall sen till skolan och fikade, och sen var det dags för min och Ninas shoppingtur på stan. Fick båda med oss underkläder hem, och nog är vi nöjda med dagen trots att vädret är kallt och jävligt och det har smygregnat lite. Ikväll ska vi köpa biljetterna till Borlänge (verkligen på tiden!) och mamma & jag ska käka kinamat till middag, gött!

... fan, nu spöregnar det ute och jag ska cykla hem till mamma.
(SOMMARLOV I ÖVERMORGON)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0