Midsommarhelgen

Nu är jag back on track efter årets midsommarhelg! Midsommaraftonen spenderade jag ute i Obbola tillsammans med tolv av mina kära klasskompisar och vi lyckades till och med få ha sol hela kvällen. Vi lagade mat i tre timmar, gjorde maskroskransar, skuttade runt på ängen, lekte lekar, sjöng snapsvisor, dansade runt en midsommarstång (/en vas med blommor) och tog oss också en sväng ner till havet. Fantastiskt bra kväll med bästaste AR07A!

På midsommardagen tog Johan och jag bussen till hans stuga. Vi gick på promenad och hittade min stuga (!), fotbollade lite, myste massa och såg på film. Blev också uppäten av en hel del myggor, alltid lika fint. Åkte hem i söndags och då for jag nästan direkt iväg till Backens kyrkudde för att överraskningsfira Leons födelsedag, var också riktigt trevligt. Med andra ord en kanonbra midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0