Lika varmt i Umeå som på Kreta

Idag var ännu en slapp dag, tog sovmorgon från ARLen med Johan och drog sen till historian för de sista redovisningarna. Idag var också sista paketlektionen, har kommit på att det känns ju råkonstigt att jag aldrig mer ska ha litterär gestaltning och alla de där. Fast mest konstigt är det nog att vi inte är litteraturpaketet längre - vi kommer aldrig mer ha lektioner tillsammans och några andra kommer vara litteraturpaketet. Vad skumt, det är ju vi som är litteraturen. Men jag klagar ändå inte, nu är det över!

Ikväll har jag lagat middag åt hela familjen lite spontant sådär. Kycklingwoken, Linnéa special kan man väl säga. Gott blev det och det gör inget att Mozart hatar mig idag (?). Förövrigt ska det bli 28 grader i Umeå imorgon, det är lika varmt som på Kreta, en grad varmare än på Rhodos och bara två grader kallare än i Phuket. Jag gillare!

PS. idag är det exakt ett år sen våran bal på Rex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0