Idag har jag tänkt

Jag har tänkt på en massa idag, alldeles för mycket egentligen. Jag har kommit fram till följande:

1. Jag ska vara jätteglad för att mitt liv är som det är
2. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på bröllopet på fredag
3. Mitt hår är hemskt, måste boka klipptid imorgon
4. Jag saknar min gamla musiksmak, måste styra upp och gå tillbaka till lite gamla godingar

och sist men inte minst (den här är djup)
5. Jag är uppe igen, jag är på toppen och jag saknar dig inte längre.
Men jag säger som Alf; men även fast det gått en massa år, kan jag undra ibland hur du mår. Ibland bara.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

men gumman, vem saknar du??? inte längre, men ändå :) :) pözz

2008-06-05 @ 09:33:14
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0