Första sommarlovsdagen

Gårkvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Indisk mat på Taj Mahal med fina klasskompisar var iallafall mycket trevligt, fika på Station också. Annars var kvällen ganska hängig faktiskt, även om jag hade riktigt trevligt sällskap! Men det var kallt och svinigt bara så. Kvällen slutade iallafall med att Johan kom och sov hos mig, ljusade upp kvällen en hel del, tack. Idag har jag sovit bort hela min första sommarlovsdag, Johan for härifrån vid tre-tiden för han hade träning och jag la mig i soffan och somnade till Lars Winnerbäck och sov till klockan sex. Sådärja!

Ikväll har jag iallafall träffat Johan igen, imorgon bitti åker han till Stockholm vilket suger litegrann. Men jag hoppas du får roligt på WTAI iallafall. Puss! Själv ska jag fika med Oskar imorgon, blir kung gissar jag för vi har verkligen inte träffats på hur länge som helst så vi har en hel del snack att ta igen.

Bjuder på en goding som Hannes drog igår; "Men är inte norr ALLTID rakt fram?". Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0