Sjuk och jävlig

Jag har kanske bronkit, känns inte helt fantastiskt såhär sista veckan på jobbet. Var tvungen att vara hemma idag och efter lunchen igår. Har hittills förlorat mer än 1000 spänn på det här och jag är bara så jävla jävla less att jag gråter hela dagarna. Och halsen gör så jävla ont.

Blev dock lite mer taggad nu för jag sitter och kollar på alla filmer och bilder från Peace & Love. Fan vad roligt det var. Ska skriva ikväll om det! Fattar ni att det var precis en vecka sen jag höll på att packa? Det gör inte jag. För en vecka sen var det åtta timmar kvar tills bussen skulle gå. Åh jag vill redan tillbaka. Det är iallafall oväntat bra ljud på filmerna och jag fick visst med den här på film;
"Vill du att jag ska hjälpa dig upp? Vill du att jag ska hjälpa å ta ett foto?"
"NÄ DET ÄR LUGNT!!!!"
"Det går bra?"
"Ja. Woho!! Wooo! .......MEN TACK ÄNDÅ!"
Här är från blodprovet jag tog igår. Trevlig tant som tog det på mig, vi snackade på om mitt blod och det gula serumet som tydligen skulle ut från det. Det gula serumet, fan vad äckligt det låter. Jag har också fått ett brev från USA, det är faktiskt ganska coolt. Står DO NOT BEND tryckt över det lite här och där och så är det lite fläckigt. Precis som ett brev från USA ska se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0