Internet strejkar

Självklart har Internet lagt av i mitt rum nu när jag äntligen skulle uppdatera. Vet inte riktigt om jag känner någon ork att skriva om London, Stockholm, farmor och hela svängen när jag inte får sitta vid min egen dator och kan lägga in bilder så jag kanske struntar i det. Kan kort säga att London blev shopping, shopping och shopping och att Stockholm med Johan var supermysigt med sol och bad och gos. Farmors födelsedag var också trevlig, sjutton gäster inklämda i ladugården för gott fika på grund av spöregnet, annorlunda men absolut trevligt!

Idag skulle jag egentligen träffa Elin men hon jobbar så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har förövrigt också äntligen fixat i min bokhylla och till veckan ska (jag och) pappa skruva upp mina tavlor, till slut. Har ju bara bott här i nio månader.

Kommentarer
Postat av: filipppaaaaaa

nio månader, det låter läskigt länge men när jag tänker efter stämmer det ju! Tid är ett läskigt begrepp. Men vi styr tacomiddag helgen när skolan börjar, och så äre! :) Kul att se dig idag förövrigt, det var för längesen sist

2008-07-31 @ 01:31:23
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0