Fyndat/syndat

Jag hade ju som tänkt mig att jag inte skulle shoppa nånting förrän jag är i London men jag kunde bara inte hålla mig idag när jag fick två klänningar för 162 spänn. Sjukt fräscha, Linnéta är nöjd. Hade varit mer nöjd om jag var lite brun också så att klänningarna blev liiiiite finare på men det kommer! Billigt är gott men gratis är godast, därför blev jag väldigt glad när jag kom hem och såg att tunikan/linnet/klänningen äntligen hade kommit.

Har ju klippt mig idag också, ser precis ut som förra gången jag hade klippt mig. Och ganska mycket som det gjorde igår, bara ett antal centimeter kortare och betydligt trevligare uppklippningar. Najs säger jag som kan få volym på frillan igen! Undrar om jag ska måla naglarna en sväng nu, det var länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0