välja hit och välja dit

Jag antar att jag delvis valde Arena för att jag tyckte att det lät jättebra att få forma sin egen utbildning och allt det där, men efter att igår ha legat och försökt pussla ihop min framtid med utökade individuella poäng och val av paket, och jag fortfarande inte har en aning om vad jag vill, så skulle det inte ha suttit helt fel ifall någon hade kunnat bestämma det här åt mig. Lite åtminstone. Insåg förresten också att jag bara har två år kvar i skolan och då spelar det inte så stor roll om det blir till att plugga jävel dom här två åren, för sen är jag fri. Och då ska jag dra till London i ett år hade jag tänkt.

Nu har jag sjukt ont i huvudet och får inte tag i Julia så jag vet inte när jag måste gå upp. Så nu går jag och lägger mig.

image95
London i somras, hemma om två år förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0