underbart

Måste ju erkänna att gymnasiet är en riktigt trevlig grej. I vanliga fall har jag sovmorgon till tio på tisdagar, och just idag var det tungt som fan att kliva upp så jag låg kvar i sängen lite för länge, men plötsligt får jag veta att matten är inställd så jag börjar inte förrän klockan ett. Fick alltså sova ännu längre, kändes helt sjukt bra!

Hade en råskum mardröm precis innan jag vaknade. Handlade om en nyårsafton, asläskigt. Från början var den ganska trevlig med slutade med att jag och Leon blev instängda hos ett psyko på Ålidhem som vi var tvugna att döda för att ta oss därifrån. Sen övergav jag Leon och stack därifrån också. Nej, ingen höjdare det där inte.

Nu ska jag gå och duscha och äta frukost och allt sånt där. Verkar vara ganska drygt snöoväder ute också, otrevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0