sliiiiiiten

Idag är jag mer än bara trött. Fyra timmars riktigt dålig sömn på ett nattåg och sen traska iväg till skolan efter det är inte helt okej. Mitt besök i Gävle var dock trevligt, min lilla mormor var ovanligt glad och pigg och blev väldans glad av att höra att vi snart ska hälsa på igen!

Den här dagen har trots allt glidit på rätt bra, betygssnack på svenskan och mediekunskapen (otrolig ångest inför betygssnack med Dannie måste däremot sägas) och sen fick vi tillbaka våra arbeten på historian. Så trots allt en ganska skön första dag. Trevlig lunch också, men kan inte säga att jag har saknat Vildmannens mat.

Att göra ikväll
- baka kladdkaka (sjukt sugen)
- se film
- skita i allt plugg för stunden
- sooooooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0