sjukt bra helg

Den här helgen har nog varit bra på alla sätt och vis faktiskt! Mycket bättre än väntat, livet leker ju! Nina och jag såg Supersugen igår, och hade allmänt trevligt. Länge sen vi bara chillade så det var härligt. Idag har jag städat mammas lägenhet och sjungit med i alla låtar på min iPod, sen har jag blivit utelåst från dansen också och efter att till slut ha lyckats ta mig in hade jag terminens första dans, jättehärligt!

Tacos till middag satt inte heller fel. Skola igen imorgon, känns inte ens så farligt. Min nacke kommer dock paja i veckan, taggar inte. Tjejmiddag på lördag ska däremot bli trevligt. Jag har ju flyyyyt nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0