självdisciplin

Frida sa det fantastiskt bra ordet "självdisciplin" idag på ARLen och konstaterade också att hennes inte var så bra. Efter den här senaste timmen måste jag nog få påstå att jag lider av total brist på sånt. Lyckades med fyra-fem stycken fruktansvärt patetiska grejer på en halvtimme, då har det gått för långt. Den pinsammaste saken var att jag inte ens lyckades styra mina fötter, de liksom travade på av sig själva. Och jag visste om det men gjorde inget åt det. Kunde ha slutat riktigt pinsamt men det gjorde det som tur var inte. Hade nämligen ingen nödlösning i bakhuvudet om allt skulle gå åt helvete. Hade nog pladdrat på som en idiot.

Fick skjuts hem av Anton en bit. Tror jag glömde tacka (?), förlåt isåfall. Tack Anton!
Nu fryser jag och tänker ta mig något att äta.
Alternativ 1: äta något nyttigt
Alternativ 2: äta något sjukt onyttigt
Lutar åt alternativ 2 även om jag vet att alt1 är betydligt bättre. Men jag har som sagt ingen självdisciplin och sen är jag väldans sugen på något onyttigt också. Så det blir nog det.

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha, jag minns inte om du gjorde det eller ej..Varsågod hursomhelst!

2008-01-24 @ 16:53:47
URL: http://bekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0