shoppat loss i finvädret

Idag har hittills varit en minst lika härlig dag som igår, jag vaknade klockan tio och kände mig både pigg och utvilad av någon konstig anledning. Mötte upp Julia på Vasaplan halv tolv och tog bussen upp mot Mariedal. Har fyndat till mig nya dansskor, danströjor, en liten väska, ett halsband och en go och galet varm stickad tröja! Vi gick runt och spanade på skor och kläder och njöt av det sjukt fina vädret, solen har varit framme hela dagen och det var inte ens särskilt kallt ute. Väldigt trevligt, även om Julia halkade x antal gånger med sina platta sulor, haha.

Ikväll har jag lagat mat åt mig själv, fick nåt ryck också och ställde mig och stekte ett ägg. Jag som inte ens gillar ägg, varken kokt eller stekt. Har också provat alla nya kläder och då fick jag plötsligt ännu ett ryck och grävde fram mina gamla Kent-skivor i mitt rum som just nu bara är ett fullständigt kaos. Kent är ju fortfarande bra, vet inte riktigt varför jag har lagt ner att lyssna på dom. Måste nog ta upp det igen, ska ju faktiskt se dom i Gävle den 7 mars vilket också känns heeeelt okej!

Nu kommer Nina, blir nog bara film ikväll, myspys.

Kommentarer
Postat av: eva

härligt :D

2008-01-26 @ 19:42:29
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0