second hand

Idag blev det en second hand-runda med trevligt sällskap. Jag är väl egentligen inget stort fan av second hand, hittar aldrig nånting och gör jag det så är det självklart i fel storlek. Dessutom är jag sån som inte tycker att det känns helt hundra att inte ha någon som helst aning om vem som har haft plagget innan, man vet ju liksom aldrig. Iallafall kom jag hem idag med ett svart midjeskärp i nåt lackliknande material och en bok av Lisa Jewell för fem spänn. Visst låter det lite moget ändå, idag köpte jag en bok. Inte varje dag man kan säga det inte.

Ikväll blir det fika med några brudz från klassen, trevligt trots att jag bara två dagar in på året sviker mitt nyårslöfte att fika mindre (går förjävla mycket pengar åt fika för mig, måste verkligen skärpa mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0