nu drar jag

Ikväll far jag till Gävle, blir borta till måndag morgon och då är det bara att traska direkt till skolan (mer slitet kan det ju inte bli...). Idag har jag sprungit en sväng ensam på stan. Hittade världens, världens, världens finaste halsband men jag orkade verkligen inte bli mer fattig. Finns det kvar när jag kommer hem är det nog meningen att det ska bli mitt. Så jag tänker absolut inte säga vilken affär det finns på. Muhah. Egentligen var jag på stan för att köpa en julklapp till min mormor, men det blev nog mer att spana in till mig själv. Fast jag köpte ju faktiskt hennes julklapp också.

Fikat igår med tjejerna var också råmysigt! Massa skvaller och grejer blev det, men så ska det vara! For sen till Ersäng och kollade på Olivias innebandymatch också, fast måste erkänna att vi inte var helt inne i matchen hela tiden, haha

Ja, så jag blir som sagt borta resten av veckan. Tråkiiiiigt känns det måste jag säga. Känns förjävla tungt med skola på måndag också faktiskt. Danne......... Fast om jag ska tänka positivt så har jag ju bara ett halvår kvar med Dannie och ett halvår kvar med franskan. Sen är det slut. Underbart. Äntligen. Hejsvej, ni kan ju langa ett sms eller två om ni har mitt nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0