myskväll

Ikväll såg jag och mamma På spaning med Bridget Jones, eftersom att vi såg Bridget Jones Dagbok hos min mormor i image94helgen. Det var mysigt ändå. Nu sitter jag här och väntar på att Nina ska ringa (ring då fuling!) och sen ska jag väl börja gå och lägga mig. Känns aningen deppigt med AR1As allra sista sovmorgon till 12.15 imorgon... Den behövs verkligen. Har liksom varit helt fantastisk sådär precis i mitten av veckan när man redan har hunnit bli trött och less och så får man plötsligt sova mitt i alltihopa. Vi kommer sakna dig, kära 12.15-sovmorgon!

Blev faktiskt nästan klar med analysen. Ska läsa igenom skiten och se hur många gånger jag använt ordet "skildra" och hur många gånger jag faktiskt nämner att boken handlar om personer som utsätts för ett krig, ska också kolla upp hur mycket jag kommer behöva ändra på för att ens få godkänt av våra käre lärare. Som jag för övrigt har ett ångestframkallande omdömessamtal att se framemot med imorgon, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0