min kärlek till kiwi

Jag är helt säker på att jag överkonsumerar kiwi. Kan inte få nog. Eller jo, till slut, när man typ får sår i munnen av dom. Men det är en drog, går inte att äta en utan att ta en till. Tror nog tyvärr att mitt beroende har gått för långt nu. I förrgår fick jag nämligen en speciell "kiwisked" av Elisabets kompis som jag aldrig har träffat och inte har en aning om vem det är. Det är liksom en sked med en kniv på sidan. Väldigt praktiskt.

Otippat att träffa Anki på dansen! Hon var där på något skolgrejs, orkade inte riktigt förstå. Men trevligt iallafall! När jag cyklade hem träffade jag Nina också, toppen.

IDAG LOVAR JAG ATT GÅ OCH LÄGGA MIG TIDIGT
(=sova kvart över elva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0