idag älskar jag vintern

När jag vaknade imorse med planer på att låtsas vara sjuk på gympan hade jag ingen aning om hur roligt det skulle bli. Jag hade förresten aldrig kunnat tro att den dagen skulle komma när jag tyckte att en skidlektion var rolig. Men idag var det faktiskt sjukt roligt! Minus nio grader när jag cyklade till skolan och strålande sol, och så plötsligt stod jag där ombytt och faktiskt ganska taggad på att åka, mest för att jag visste att vi skulle slippa det vanliga skogsspåret.

Och så galet kul det var, vi körde skidrugby och jag låg nog mest i en hög på marken hela tiden. Jag var helt vild, tacklade alla i motståndarlaget även om dom inte hade bollen. Och så skrattade vi och satt fast med skidorna under varandra. Och hela tiden sken solen, och idag älskar jag vintern. Faktiskt.

ps. jag älskar ar1a och jag gick och la mig tidigt igår (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0